РекламаОнлајн промоција

CPM - што е тоа? Како да го користите за CPM во реклама?

Преку организирање на медиумите и контекстуални рекламна кампања на мрежата, било рекламата пресметува проценета својот буџет. Клиент рекламна кампања, важно е да се види како на средства за нејзина реализација, дали парите се трошат и ефикасноста со која тие се користат како што треба. Пресметката на ефикасноста на производот рекламирање во медиумите планирање врз основа на повеќе индикатори, од кои еден е индексот на КПМ. Што е оваа бројка како да го користам - дознаете подолу.

CPM - зошто е тоа потребно

Што е CPM реклами, тоа е познато од минатиот век. Модулот се користи во сите рекламни кампањи кои се одржаа во медиумите. Издавачка дејност, телевизиски и радио станици се уште користат оваа бројка да се пресмета цената на рекламирање. CPM се користи во случај кога станува збор за цената на прикажуваат реклами не е една дестинација, и илјадници на можни купувачи. Во исто време, и беше ставен во промет овој термин. Сопствениците на рекламирање платформи може да работат само со нивната циркулација и тематски фокус, така беше за стапката на КПМ, рекламирање, земајќи ги во предвид оваа вредност беше продуктивна.

дефинирање на КПМ

А едноставна дефиниција на CPM - цена на илјадници е. Доаѓа од името на модулот англиски зборови цена-на-илјадници, каде M - римски бројки, што значи 1000. Така, на прашањето што е на КПМ, може да се каже дека ова е цената на илјадници импресиите на рекламата. Ќе има повеќе време е рекламирање на страниците на весниците и списанијата, почесто се игра на радио или да прочитате на ТВ каналот - толку е поголема стапката на овој фактор.

Пресметување рекламирање CPM онлајн кампањи

На интернет, улогата на рекламата обично игра банери - оние досадни pop-up прозорци, кои се толку популарни со корисници, а кои носат пари на сопственикот на рекламирање платформи. Повеќе популарна на сајт, на повеќе луѓе кои бараат на оваа веб страница, повеќе скапи реклами на овој сајт ќе чини клиентот.

Рекламни заинтересирани во што е можно поголем број на корисници кои го виделе на знамето. Затоа, она што е на КПМ, тоа може да се покаже математички како што следува:

CPM = (вкупната цена на рекламирање ред) / (планираниот број на мислења дневно банер) * 1000.

Сега е јасно, CPM - што е тоа. Во рекламирањето е еден од најважните показатели. Рекламата може да се пресмета колку пари ќе треба да ја плати сопственикот на сајтот за да се обезбеди дека информациите се покажа илјада корисници на мрежата.

Визуелно, оваа пресметка може да се илустрира со еден едноставен пример. Цената за поставување на банер на местото на портал е, на пример, $ 400 неделно, статистиката на овој веб-сајт покажува дека една недела во прелистувањето на сајт за 10 илјади. Корисници. Така, едноставна пресметка дава вредност од:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 на илјада импресии рекламирање информации.

Рекламни треба да се разбере дека едноставно демонстрација на банерот на тематските веб-сајт е претежно информативен карактер. Не постои гаранција дека сите десет илјади луѓе кои го посетиле страницата, не заборавајте да кликнете на банерот. дали посетителот ќе сакаат да водат до или не - тоа зависи од атрактивноста на знамето и на информациите кои се објавени на него. Секоја страница е потребно за да се обезбеди сите на вашите податоци за да се пресмета опција на КПМ. Тоа е профитабилен за сопствениците на сајтот, може да се разбере. Но, рекламирање, нејзиниот квалитет и интересни за крајниот корисник се вклучени во задачата на клиентите.

Поддршка модул CTR, методи на пресметка

Да се намалат трошоците за да се разгледа уште еден индикатор - CTR индекс. Името исто така доаѓа од англискиот јазик и е целосно звучи како кликнете-преку стапка - CTR стапка. CTR ви покажува колку луѓе кликнале на банерот и отидете на страница рекламирање на клиентите. Овој модул зависи од точноста на избрани сајт, бидејќи повеќе соодветни и неопходни изглед реклама, толку е поголема веројатноста дека посетителот заинтересирани за информации и кликне на банерот. Начинот на пресметка на овој индикатор е како што следува:

CTR = (број на корисници кои се кликне на банерот) / (планираниот број на пати во текот на денот Банер) * 100%.

На пример, ако на 20 илјади луѓе кои го виделе реклами, го следеа врската 800 корисници, а потоа CTR е 800/20 000 * 100 = 4%, што е над долната граница.

Емпириски докажано дека минималната CTR од 3-5%. Ако е помал, тогаш цената на потенцијалните купувачи ќе го надмине очекуваниот профит, и рекламирање, ќе се смета неефикасен.

користење индекси

CPM може да се користи при изборот на потесна целна публика. На пример, кога наредил платформа знамето сајт им нуди на рекламни информации за возраста, полот, местото на живеење, интересите на сите регистрирани посетители. Така саканата банер се појавува само на оние корисници, на кои е пресметано промотивниот производ. Буџетот на кампањата во исто време троши поекономично и поефикасно.

Исто така треба да се земе во предвид активноста на постојани членки. Колку почесто на истиот посетител гледа истата реклама на производот, повеќе пари се задолжува од рекламни, но на купувачи на купувачи од ова веќе не станува. Затоа индекси писмени пресметка на КПМ и CTR во врска со длабока анализа на информациите обезбедени од оваа реклама платформа да се донесе посакуваните резултати на купувачи.

Друга точка која треба да се земе во предвид на почетокот на кампањата. Плаќањето може да се изложени или во однос на КПМ, или CTR. Со други зборови, клиентот мора да се разбере суштината на рекламирање modulo банер CPM - тоа не е плаќање по клик, но само за рекламирање на производ демонстрација

Сумирајќи

Кога го прашале што е КПМ, може да се каже дека оваа опција е еден од најважните во анализата на ефикасноста на одредена реклама, и, исто така, мора да се земат предвид при пресметувањето на рекламирање буџет. Земени во предвид и износот на наводните контакти на потенцијални клиенти со информациите за рекламирање, а цената на банер поставеност на повеќе сајтови со слични тематски фокус. Со оглед на овие параметри, тоа е можно да се пресмета на ефикасноста на одредена платформа за реклами и успешно да го совладате реклама буџет.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 mk.unansea.com. Theme powered by WordPress.